tisdag 31 juli 2007

Vapenskåp?

Ja. Då har man skaffat sig ett vapenskåp till haglet. Eftersom att jag går en jaktinriktad linje så behöver man tydligen ha vapenskåp och vapen. Aja, ett problem mindre löst. Nu, snart, ska jag till polisen för att fixa med licensen. Hoppas bara allt går bra.
Funderar på vad jag ska göra med bloggen. Skulle vara kul att skriva en modeblogg, men jag är inte så förtjust i mode. Tycker att alla ska få se ut precis som de vill. Ju fler som klär sig annorlunda desto bättre. Ger lite variation mot alla klonerna som går omkring på stan.
Annars skulle jag ju kunna skriva precis som jag gör nu, om mig och vad som händer i mitt liv. Men sen så insåg jag att mitt liv är inte alls så intressant. Kommer inte på något intressant som händer mig.
Men tills vidare får jag väl skriva lite av varje av det som händer.

Saker som får en att uppskatta livet
  1. Vänner. Att ha väldigt bra vänner uppskattas ordentligt. De finns där för en när man mest behöver dem, de tröstar då man är ledsen och har man ett problem så hjälper de en att fixa det.
  2. Kärlek. Då man svävar på små rosa moln och man tycker att världen är den mest underbara plast man kan vara på, då uppskattas allt. Att vara älskad är den underbaraste känslan som finns.
  3. Döden. Vad mer än döden kan få en att uppskatta livet så mycket? Det är alltid förfärligt då någon dör för tidigt. Då förstår man att man ska uppskatta livet medans det finns. Man lever bara en gång, så varför inte leva det ordentligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...