torsdag 2 augusti 2007

All was well

Jag har fått lite problem. Inte så stora eller viktiga men ändå.
1. Jag kommer inte på några bra titlar på blogginläggen jag skriver.
2. Jag ska till frisören innan skolan börjar men har ingen bra idé på någon frisyr. Nån med förslag?
3. Balkongdörren är trasig, den har inget handtag och går inte att stänga. Typisk.

Och sen så har jag läst ut nya Harry Potter boken. Den var väl helt läsvärd. Men det blev då en massa död, typ fem personer eller nåt sånt. Ja, så nu blir det inga fler Potter böcker då. Men det gör inget, för den slutade med att allt var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...