onsdag 29 augusti 2007

I need more affection than you know...

Yay. Då är det typ bara en vecka kvar tills
1. The sims 2 jorden runt släpps. Har typ längtat heela sommaren efter det och nu kommer det äntligen. Yippie!
2. Fredag 7/9 har jag och Simon varit tillsammans i ett år. Helt fantastiskt vad ett år går fort. Minns det som igår. Det var en torsdag och jag var på väg hem till Simon. Under vägen dit tänkte jag Usch. Vi kommer kyssas. Och det gjorde vi. Till eftertexten till King Arthur (som vi btw ska se igen). Och jag hoppas på att hans mamma ska laga min nya favoriträtt kyckling med ris. Urgott.

1 kommentar:

  1. Camiseta Personalizada3 september 2007 kl. 11:11

    Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...