söndag 5 augusti 2007

>.<

Igår så for jag och några andra till gaouto (eller hur det stavas) och fiskade. Tog en jäkla tid. Steg upp vid sex och börkade klä på mig och sånt sen så for vi vid sju och var framme vid typ tolv. Dagen var trög och knottrig. Det var knott överallt hela tiden. Inte kul alls. Alla fick fisk utom jag. Men iår så hade jag då iaf inte sönder x-antal flöten som förra året.
På vägen hem, typ mittinatten, satt jag, Simon och min plastbrorsa Tim och disskuterade om typ allt. Lite flummiga tankar blev det ju. Men jäklarns så kul man får ha.
Idag så får vi och fixade med båten. Hela familjen ska fara ut med den antingen idag eller imorgon och var borta ett par dagar. Lite trist om jag får säga det själv eftersom att jag inte är så för båtar. Men idag gick det bättre än första gången.
Aja, får se när man sitter vid en dator nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...