måndag 20 augusti 2007

jaha...

...då var det typ sista dagen i friheten. Imorgon så börjar jag kemi b.. Yay, eller så inte... Efter kemin så ska jag på stan med de två underbaraste flickorna Jenna & Malin. Lite sista minuten saker måste fixas jag behöver verkligen färgpennor och mer kläder :].
Vad har man då gjort under sommaren? När man tänker efter så är det inte så mycket, det kunde ha hänt mer. Jag for ju till Norge med Simon och farmor &farfar, vilket var rätt så trevligt. Alltid lika mysigt att åka dit. Då vi hade åkt omkrink i Norge ett par dagar så får vi hem till farmor & farfar. Där så gick vi mest på stan. En dag åkte vi till Stockholm så Simon fick se huvudstaden för första gången (han har aldrig varit utan för norrland, typ). Vi gick såklart på NK och på Gröna Lund. Där så vann han en stor Daim och en stor rosa sköldpadda nej det var inte jag som valde färg onej (A) och jag vann en liten lila groda. Aja, det var tydligen inte min tur iår att vinna något stort ( vann en stor toblerone förr förra året).
Men då jag & han gick på Kattnatta hos farmor & farfar så vann jag en tre kilos bilar låda :}. Så där hade jag ju tur.
Hemma i Skellhell så har jag mest varit med kompisar och inte gjort ett skit. Jag gick på stads festen typ alla dagar under dan och en gång på kvällen. Var mysigt. For och såg Lisa Miskovski och E-type med Simon & Jenna. Köpte lite onödiga och väldigt nödiga saker, bla en Hello Kitty väska och fick ett par Hello Kitty örhängen av älsklingen.
Den senare delen av sommaren for jag ut med familjen och båten i ett par plågsamma dagar.
Det var tänkt att jag och mina syskon skulle till pappa i Köpenhamn och gå på Roskilde, men det blev aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...