fredag 24 augusti 2007

Livet är verkligen orättvist

Jaha... Det var ett tag sen man skrev. Har av någon hel underlig anledning så har jag varit utan internet i typ två veckor. Passar på att skriva medans man är hos killen.
Nya saker som har hänt. Tja, skolan har börjat. Det är något nytt. Alltid lika kul att träffa min smått störda klass. Vi skulle ta kort till skolkatalogen idag och alla bråkade. Men så går det nog då man är sex omogna killar och två tjejer. Jag vet, min klass är lite udda, men hey, I like it.
Har fått min licens för nån dag sen. Superstolt. Trodde seriöst att jag aldrig skulle klara av det. Men är man bäst så är man.
Andra, inte lika underhållande saker som har hänt är att jag har fått reda på att min mamma har något verkligen emot min kille. Hon tycker att jag ska göra slut med han och bli ihop med killen som vi har som inneboende. Jag visste ju att hon var direkt uppöveröronen förtjust i han, men ändå. Föräldrar är verkligen underliga.
Fina citat från veckan
"Jag gillar Chrissan bäst då hon är borta."
"Kan vi inte göra om hennes rum till ett lekrum?" Båda Maya, 4 år.
"Jag har ett par major ödlor som jag ska bli av med.
Jag kan ta dom för då dör min brorsa då kan jag skaffa en hund." Jag, 17 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...