söndag 12 augusti 2007

Tvspelsnörden kommer fram >.<

Jag är en inbiten simsnörd. Jag har alla nya the sims i min saming som tidigare nöttes ordentligt. Men snäll som jag är lånade jag ut dem till killens småsystrar, eller iaf plastsystern som bodde där hela tiden. Nu när jag skulle ha tillbaks spelet så sa hon att jag redan har fått tillbaks det. Nu är det hursomhelst ett himlans liv om vem fan som har tappat bort det. Inte är det då jag iaf för då hade jag ju inte kräft tillbak spelet. Hursom helst så har jag inte fått spela med mina simmar på ett bra tag nu och det känns lite onödigt att köpa nytt då man vet att man har det. Till min stora lycka så släpps det nya The Sims 2 Jorden runt den sjätte september, dagen innan ett års dagen med killen (gissa vad man lär få i present?). Jag längtar. Andra spel som snart ska införskaffas är ett ordentligt bilspel till PS3, nya SingStar 90's man kan bla sjunga Spice Girls Wannabe, Aqua med Barbie Girl, All Saint med Never ever och låten Zombie, überlycka för mig, och sen så är det Buzz mega quiz, ska bli kul att se om den är lika bra som music quiz och det där andra...
Någon som vet nåt mer roligt spel till xbox 360, ps2 eller ps3? Ja, jag vet, vi har för många spelkonsoler nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...