torsdag 13 september 2007

Korta nätter och långa dagar

Det här var första dagen som något gick bra för mig på APUn. Jag gjorde de jag skulle och tiden gick ovanligt fort. Annars brukar det kännas som år innan jag slutar. Har hållt på att sortera upp begagnade och obegagnade vapen idag. Var rättså kul och tiden flöt ju på. Men det bästa av allt, de luktar så jäkulst gott inne i vapenrummet. Måste vara det där man smörjer in kolven med... Aja, gott lukat det.
Och nu så är det typ två veckor kvar innan jag ska på sista färden med klassen. Vi ska vara helt själva och paddla nerför någon å och klara oss själva. Ska blispännande att se hur det går. Måste verkligen få den där packlistan så jag kan börja inhandla det jag behöver. Typ mat är en bra sak.
En av bästisarna, Malin, fyllde år igår. Jag, Jenna och Simon hade köpt ett par lurviga handklovar till henne. Hon är den näst prydaste kompisen jag har , men hon har ändå väldigt snuskig humor då man är själv med henne. Så när hon skulle öppna presenten inför hennes familj och hennes killes så hade vi no förväntat oss mer reaktion än vad som blev. Aja, det kommer fler födelsedagar och snart är det jul, då blir det nog en dildo eller andra kinkyleksaker ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...