onsdag 5 september 2007

Oh My Gosh...

Som vanligt förstår man inte ett skit av kemin... Får se hur bra det kommer att gå. Jag hoppas då på bättre betyg än vad jag fick i fysiken (vilket var IG så det kan ju nte bli så svårt att överträffa). Sen så saknar jag skolan. Känns som om jag är den enda i världen som gör det. Visst, ja har kul på APUn det är inte det. Jag trivs helt enkelt bäst med att bara göra skoluppdragen (går ju på en skolan med typ 0 lektioner :S). Det enda som är synd är att vi inte har b-språk. Vore kul att antingen fortsätta med franskan eller börja läsa ryska. Lite coolt det vore.
Nu är det höst. Eller iallafall här uppe i norr. Det har blivit kallare och mörkare. Om ett par veckor lär det ju snöa. Blä. Men med hösten kommer också en massa saker som behöver införskaffas. Varmare tröjor och stickade cardigans sommaren klänningar och tunikor hjälper inte drekt mot kylan..., varmare jackor den tunna sommarjackan har gjort sitt.... skor. Varmare och snyggare.
Andra roliga saker man kan köpa. Imorgon släpps ju The Simns 2 Jorden runt. Något man lär köpa/få (A) Längtar ihjäl mig. Och jag vet att det inte bara är ja som kommer att stå framför dörrarna och vänta när de öppnar games. Min svenska/engeslka lärare Lisa kommer också göra det. Ja, jag vet. Ja går på en underlig skolan där lärarna spelr tv-spel...
Något annat kul som händer är ju min och älsklingens ett års dag nu på fredag. Helt otroligt vad tiden går fort. Har dock lite problem att hitta något åt han så man får väl se vad som händer ;)
Får skriva nåt mer sen, då jag vet något intressant som om det skulle hända?
C.P+S.N=SANT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...