söndag 23 september 2007

Sista färden

Jaha... Då var det dags för sista färden. Ska ut på en klassresa i ett par dagar så man får se om man överlever alltihopa :S Det kanske låter sjukt men, jag vill skjuta mig en fågel xD Om man ser hur jag var för ett år sen så hade en jaktresa inte direkt varit mitt första andra eller ens tredjehandsval :o Men se vad ett år med coola människor kan gör ;) Ok såå coola är de i min klass inte, men ändå.
Något som är helt förfärligt är att jag inte träffat mina bästaste bästisar Jenna & Malin på typ en månad :o Alldeles för lång tid utan er tjejer!
Sen så kommer jag inte träffa pojken på ett par dagar ;(

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...