måndag 1 oktober 2007

Hello there the angel from my nightmare...

Så då har ännu en helg passerat. Lite för fort som vanligt. Lite för rolig. Just nu sitter man bara i skolan och häckar. Som vanligt. Just nu håller vi på med nå fiskevård. Inte det roligaste direkt. Men är väl bra att kunna.
Känner mig lite nervös inför provet på onsdag. Är inte peppad över att ha det. Det hära med plugga och prov är inte direkt min grej. Att det ska vara så jobbigt att gå skola. Inte för att jag hade behövt att plugga om jag inte valt att läsa till ämnen, men ändå. Så jag får nog bita i det sura äpplet och bara göra det som krävs. JAg menar, man kan ju inte få sämre än IG xD Men jag lär ju lyckas med det med...
Nu är det typ en kvart kvar innan rasten tar slut och efter det en halvtimma innan jag slutar. Yippie. Men, då kommer inte bussen förrän vid fyra dryyygt. Förhoppningsvis får man tag på farmor så m,an kan be dem hämta en (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...