tisdag 23 oktober 2007

Man kan visst torka sockar med en hårtork

Igår så var jaktarna ute och jagade fågel. Det gick väl bra. Fick stå på pass en gång och var med i drevkedjan två gånger.
Jag har aldrig tidigare gott i en drevkedja, så det var lite spännande. Vi skulle hålla till den personen till höger och jag stod trea eller fyra från höger. Inte bra alltså. Efter ett tag så kom jag fram till en liten bäck som jag skulle korsa. Det gick ju bra. Men efter en stund kom jag fram till ett vattenhål som var igenvuxet av mossa. Äh det går att gå över tänkte jag. Jo tjenare. Jag sögs fast och ena stöveln fast, men jag fick loss den.
Aja, det var då kul iaf. Och älsklingen fick skjuta sig en orrhöna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...