onsdag 24 oktober 2007

o.0

Nu har jag bytt namn - igen. Jag har verkligen inte hittat något bra namn som jag trivs med. Har typ fått en kreativsvacka. Det här med att hitta på namn har aldrig varit ett problem att hitta på, men nu är det det. Måste den ha ett namn överhuvudtaget?
Just nu gör jag ingenting. Verkligen. Inte ovanligt, börjar verkligen bli en vana att inte göra någonting. Otur. Aja, vad ska man göra åt saken. Dom andra är och dansar. Tur att jag inte är med. Är smidig som ett kylskåp. Jag lovar.
Saknar älsklingen. Det är så trist att inte göra något. Hm.. Nåt måste det ju finas att göra. Städa? Inte min sak. Nähä... Då fanns det inget att göra...
På lördag bli det då Halloweenfest. Bilder ska tas och bli utlagda. Om jag listar ut hur man gör. Har lite problem med vad jag ska klä ut mig till. Nåt kan man nog rota fram ur garderoben. Den är ju som ett bottenlöst hål. Inte bra inte bra. Nog för att väskorna ha fåt ta över garderoben och kläderna fått gevika till byrån men ändå.
Utklädning på fredag med Jänna eller helt enkelt se lika spooky ut som vanligt creepy creepy....
Andra gullungens älskling kommer på fredag. Då kanske man slipper Malins gnäll om Warro ;) Inte för att det göör något, dom är ju så söta.
Nä nu ska jag fortsätta med det jag gjorde från början; ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...