onsdag 14 november 2007

Allt har sin tid

Har inte hunnit skriva här på ett tag. Allat har bara varit stress stress stress. Hade prov idag i kemi. Gick väl sådär. Det kunde ha gått bättre. Mycket bättre.
For och hälsade på simons stackars mamma idag som ligger på lassa. Hon halkade för ett par dagar sen och fick en spricka i knäskålen och nå ledband var av aj aj aj. Så hon ska opereras imorgon vid lunch tid. Alla håller tummarna va?
För mig imorgon blir det jakt. vad för jakt kommer jag inte ihåg. Måste hålla reda på sånt (A) Så då blir det en måttlit road överraskning.
Läste nya Frida igår eller i förrgår. Mitt tidsbergepp är typ noll och inget. Hur som haver så var det tips på höstsminkningar och höstkläder. När jag tittade ut genom fönstret var allt jag kunde se snötäckt. Inte kul alls. Det var typ fem minus idag. Börjar bli kallare och kallare. Nu börjar det bli dags att plocka fram vinterkläderna.

Best friends Ex-friends to the end Better off as lovers Racing through the city Windows down In the back of Yellow-checkered cars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...