torsdag 8 november 2007

??

Jag har verkligen haft lite att göra idag. Hade fått med en kupong på en dagscreme från LdB som jag gick och hämtade ut idag. Hoppas den funkar för att snön har kommit tillaka och min hud gillar verkligen inte snö.
Borde egentligen vara duktig flicka och göra matte eller plugga till körkortet, men jag orkar bara inte. Känner mig på tok för depp för sånt just nu. Jag behöver sol och plusgrader för att funka, inte 2% sol, kyla och snö. Det funkar verkligen inte.
Funderar på att skaffa mig en kofta. Men insåg att jag har typ noll kronor kvar på kortet. Jag vet, jag är en slösa. Får typ skaffa mig ett helgsjobb eller nåt. Någon som har en ide om vad? Hm... Tål att tänkas på.
Snart är det jul. Eller snart och snart, om en månad lite drygt. Vilket inebär att jag måste börja planera julkappsköpen. Och till vem. Jobbigt värre. Helgsjobb börjar låta väldigt tervligt när man tänker på framtiden...
Högsta önskan vore ju verklig att ha oändligt med pengar. Men ändå så tråkigt. Aja, jag vill kunna köpa det jag vill ha när jag vill ha det. Låter nästan kinky om man bara läser det och inte sammanhanget.
Nu ska jag nog göra nånting annat än att sitta vid datorn och soa. Hmm.. Jag tror att ps3 är igång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...