fredag 16 november 2007

CV?

Ska börja skriva ihop ett CV och skicka runt till olika butiker. Ska bli intressant att se vad som händer. Känner jag mig själv så kommer jag nog inte att göra det. Men, som sagt. Lite extra pengar är aldrig fel.
Har skaffat Hello Kitty Roller Rescue. Har inte hunnit spelat det såå mycket, men det jag spelat har varit kul. Får typ skriva en recension senare. Jag kan i varje fall börja säga att hon är lite svårstyrd och kameravinkeln är helt fucked up, men annars helt OK.
Ett annat spel som vi just införskaffat är Burnout Revenge. Superkul. Är faktiskt ett spel jag rekomenderar starkt.
Nu är det ivarjefall fredag. Efterlängtad som satan. Inte för att jag gör något speciellt, men det är bara så härligt att kunna somna och vakna när man vill. Men i ett ögonblick är det måndag igen och back to school. Undrar vad som händer nästa vecka? Aja, nu ska jag dra mig till pojken och öhh... ja :] Inget snusk dock! Jag vet vad du tänker på Jenna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...