söndag 25 november 2007

Helgen

Helgen har varit supertervlig. I lördags sov jag. Fram tills nån gång. Gick sen å mötte Jenna som skulle till mig. Duschade. Såg pinsam film. Det vanliga ni vet ;) Idag så ja... Flummade med Jenna och Simon. Firade han. Ha fyller stoor pojke. Helt otroligt. Nu på kvällen så har jag varit med världens finaste Malin. Lika snygg varje dag ;) Sötnosen har varit med sin kille och jagat räv. Tjejen är ju cool. Vars kan hon ha fått det ifrån ;)?
Imorgon så åker älsklingen på jaktresa i södra Sverige NEEEEEEEEJ! En vecka utan han. Kommer verkligen att sakna han ;(
Imorgon är det egnteligen halvdag, men jag orkar inte vara hemma på förmiddan så jag ska till skolan ändå och plugga till tisdan. På tisdag blir det att gör ett extra prov i kemi B så att man får det där VG. Hoppas verkligen att jag spikar det.
Onsdag händer typ inget, samma med torsdag. Men därimot på freda då blir det julklappsshopping med Jenna och Emma. Superkul ;) Jag kommer ju inte ha kvar några pengar alls.
Men nu ska jag gå och sova så att man kommer upp nån gång imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...