måndag 26 november 2007

Skolan

Jag sitter i skolan och tråkar ordentligt. Ingen är här. Eller jo, det är ju en massa folk här, dock ingen som jag vill vara social med på ett sätt eller annat. Simon är påväg till södra SVerige och kommer att vara borta en vecka, Jenna är hemma och är sjuk, Malin är i stallet och Stoltz är... Kågesågen ja. Så då är jag fast i skolan men en massa... ja :]
Håller på med ett arbete i engelskan om grekisk mytologi och grekiska gudar. Jag har fått uppdrag att skirva en presentation, typ till Lunar, apberget eller Facebook ni förstår ideen va? om en gud. Jag fick Hermes. Superkul säger vi som. Man hade ju alltid fått hoppats på någon roligare person som man kan något om. Som typ Afrodite eller Pandora. Pandora var ju en finfin tjej ;)
Då man googlar om Hermes får man fram typ bara sidor om designen Hermes... Jag får då iallafall se på snygga väskor. I want a Brikin bag
Aja, nu ska jag nog fortsätta läsa i mina papper och se om jag hittar nåt användbart...
It's not just a bag. It's a fucking Birkin! Samantha i Sex and the city

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...