tisdag 29 januari 2008

Balder xD

Idag så kom det x antal elever från Balder och åt lunch på min skola. Naturbruks är ju inte en så stor skola (typ 130 elever) och Balder är extremt större (typ 1500 elever). Så det blev ett himla liv när dom kom (inte allihopa förståss).
Det blev lite kasta folk i snön, mobba veganer osv. Sådana vanliga saker som händer jämt och ständigt.
Ikväll på 5an börjar Gossip Girl. Så klart så kommer jag att sitta framför TVn så att jag inte misar en sekund. Men nu har jag för mycket förväntningar så serien kommer att suga. Sjuttsicken >.< Aja... Inga sånna tankar nu...

1 kommentar:

  1. Av någon anledning känns dt som jag hade rätt stor del i allt som hände idag ^^ t.ex. snökastningen och mobbningen.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...