lördag 12 januari 2008

Bärbar vs stationär?

Jag funderar på att skaffa en ny dator. Antingen en rosa bärbar dator från Vaio eller bara allmänt en staionär. Men i slutändan blir det nog både och som lir nytt.
En annan sak jag funderar över är att byta mobil. Min Motorola har börja rasa samman. Den startar av sig själv och stänger av sig då den känner för det, sickar iväg sms lite då och då osv. Jag behöver helt enkelt en nymobil. Satt och googlade med Jenna och hittade en assnygg mobil. En rosa (xD) LG Shine KE970. Helt underbar. Men man vet aldrig. Ska först se efter en Walkman. Men hittar jag ingen sån så blir det den. OM jag hittar den i rosa i någolunda bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...