lördag 5 januari 2008

Helgen ;)

Efter som att det är lov har jag ungefär noll koll på vilken dag det är, det är helg varje dag för mig. Men hursomhelst. Igår så var jag först på stan tvärt med Jenna och köpte en julklapp till Malin. Sen så tog vi bussen till Malin och var där ett tag och slappade. Sen så powerwalkade jag och Jenna tillbaka in till stan och gick där ett tag. Köpte en massa onödigt ;) Jag köpte två snygga t-shirtar som dom just fått in hos Gina Tricot, ett anteckningsblock hos Indiska och annat lite smått och gott (A)
Idag så har jag ätit lunch hemma hos Simons faster om har fyllt trettio. Det var riktigt gott.
Sen så har jag bara tagit det lugnt hemma hos Simon idag. Såg en hel creepy film som heter Turistas eller nåt liknande. Ni som gillar Hostel gillar nog den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...