söndag 6 januari 2008

I see hell in your eyes

Sitter vi datorn och lyssnar på Orgy Slept So long. Underbar låt till en underbar film. Idag har varit en lugn, men kall dag. Har typ bara varit hemma hos Simon och myst och spelat Zelda. Vilken dag som helst alltså. Påvägen hem gick jag förbi kiosken för att köpa Frida och Frida vinterspecial. Tyvärr så hade dom ingen av dem så jag blev tvungen att köpa Starlet. Tja, vad kan man säga om den tidningen? Tidigare var den mode och tjejaktig, skvallrig och alldeles perfekt. Dom hade roliga och spännande intervjuer, bra moderepotage, vad mer kan man kräva av en tjejtidning? Sen så hände något. Då Maria lämnade tidningen hände något. Det var inte så farligt men nåt hände. Sen så när nästa redaktör lämnade tidningen och den nya kom blev det STORA förändringar. Hejdå modet och girlie girliet och välkommen sexspalterna! Helt plötsigt har Starlet blivit en sexupplysningstidning. Ex antal frågespalter har tillkommit istället för modebilderna. Inget mer kändisskvaller. Hur kunde något så rätt bli så fel?
Visst, jag kunde ha skippat Starlet idag. Men jag ville se om den var lika förstörd som sist jag läste den. OCh det var den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...