måndag 21 januari 2008

Jag & måndagar

Vad är det med mig och måndagar egentligen? Aldrig har jag något att gör och alltid är jag ensammen. Varför? Snart är det väl knappt ens värt att fara till skolan på måndagar, jag gör ju ändå aldrig någonting här. Dålig planering av skolan...
Jag vill verkligen hem nu. Jag är less och trött. Men jag vet att jag inte kommer att göra något mer hemma, men ändå. Får se om jag tar tvåbussen hem. Hoppas det. Och sen så hoppas jag att johanna har kommit hem tills dess så att man tar sig in. annars blir det lite krångligt. Men men... Vad kan man mer skriva? Jo, det blir typ ingen jakt imorrn. Dom är lite smått förvirrande på den här skolan.
ska gå och ta reda på om det finns något i svenska eller engelska som jg kan göra, eller faktiskt gör amtten, som jag hade bstämt med lärarna. Suck...
Sammanfattning av dagen hittills: Grått och tråkigt, med lätta snöfall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...