måndag 21 januari 2008

Jaktresa

Så då blev det inget Vilhelmina för mig... Jag vill verkligen, men allt mitt handväskbärande har tagit ut sin rätt. Jag har var och varannan vecka ont i höft och rygg som en annan gammaltant.. Inte kul alls.
Så nu vill jag bara hem och sova eller spela Sims.
Har, btw, installerat The Sims 2 på min laptop, även fast den har Vista. Det kan tydligen krångla, men hittills har det funkat bra. Tur för mig men mindre tur för skolarbetet. Men jag tror att jag kommer lyckas att behärska mig.
Imorgon så blir det att jaga topfågel tsm med treorna. Ska typ bli kul. dock så kommer jag inte att skjuta nåt. Men det är erfarenhet att bara följa med och studera. Kameran kommer nog att åka med så det blir lite fina vinterbilder.
Sen så är det inge mer spännande som har hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...