onsdag 23 januari 2008

Onsdag

Idag har man inte gjort så jättemycket. Är i skolan för tillfället… Har dock varit lite effektiv ock hunnit skriva en kort novell + en uppsatts om The Sims. Jag gillar verkligen min svenska lärare ;) Sen så har det inte hänt så mycket. Ska snart börja med matten. Det är dags att jag tar tag i att göra det. Jag menar det är onsdag och jag har inte gjort något tal i boken. Fy på mig.
Till helgen ska jag hem till simons pappa i skellefteåhamn. Jag gissar på att han vill ha sällskap där. Än så länge finns det inge internet där och det är inte direkt så att han känner någon som bor där…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...