söndag 17 februari 2008

Byta liv nån?

Jag har precis insett att min stil är dyr. Eller jag vill att den ska vara det. Att känna lyxen mot kroppen. För enligt mig är nya kläder en lyx mot kroppen, men om plagget också andas lyx (och prislappen) borde inte plagget då också kännas lyx långt efteråt? Jag vet att jag har sjuka tankar, men sån är jag. Jag får sådan shoppinglust så fort jag är ute och surfar. För av någon helsjuk anledning hamnar jag typ jämnt inne på Veckorevyns hemsida och klickar runt. Inte hälsosamt alls. Så nu vill jag tjäna x antal tusen mer och har mer shopping tid än bara fredags eftermiddagarna. Men på måndag ska jag en snabbis med jenna på stan. Och förhoppningsvis tisdag också.
Men jag har sett en lösning på mina problem. 1. Gifta mig rik 2. Tjäna massa egna pengar eller 3. Låta Simon sälja sin kropp och jag tar pengarna. Evil jag vet. Men, jag tror bara att det är plan 2 som kommer lyckas. Om jag får ett välbetalt jobb det vill säga.
En stil som jag vill ha för tillfället är den otroligt flicksöta stilen dom har i Gossip Girl.
Jag får väl köra billigvarianten och sy kläderna själv. Kan ju inte vara så svårt? Om inte det lyckas. Någon som vill bli min shoppingsponsor? Någon?

2 kommentarer:

  1. Jag kan sponsra dig med mitt stöd under shoppingrundorna, å kanske en liten godis bit :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...