torsdag 7 februari 2008

Här var det ljust

Äntligen har jag bytt lampa i taklampan. Den har varit trasig hur länge som helst. Typ nån gång i sommras tror jag att den rök :S Men nu äntligen kan man se inne på mitt rum. Dock så har jag inte satt dit skärmen än, så änsålänge hänger det bara en naken glödlampa från mitt tak. Men det blir det ändring på snart.
Som övning inför imorgon så har jag städat mitt rum i högklackat. Fråga mig inte varför, tyckte att det var en kul grej (vilket det var). Men nu ska jag forsätta med mitt ingentingande och lampskärmsbytande. So long suckers!
det här är en sång ingenting
så alla bratz kan hoppa omkring
e på klubben,
dricker skumpa
och alla brudar tar på min rumpa
det här är en sång om ingenting
så alla bratz kan hoppa omkring
har du svårt o sitta still
då är det dags att ta en till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...