söndag 24 februari 2008

Helgen ;)

I lördags var man ju på stan med Jenis Penis ;) Vi har redan planerat nästa gång ;) Så på frdag blir det pengar = mer stan. Bara för att. Vi ska typ fika och mysa och bara vara vi :] Gulligt värre.
Sen efter stan for hon hem till sig och jag for till älsklingen. Såg på tv och myste i soffan. Sen så for vi till hans pappa tillsammans med John och spelade spel. Eller jag spelade och dom var bara med. JAg kickar ass i spel. Verkligen. Så nu lever man på segern från igår och på det som jag vann idag. Det var faktiskt dom som ville ha mer, men jag vann. Vad annars? Så nu har jag kommit hem till mig, pratat med mamma, vägt mig (jag väger,enligt vågen, 2,6 kg) snabb städat rummet och plockat ihop datorn. Ser nu att skärmen behöver putsas, är underliga fläckar på den. Fyskam. Men nu ska jag kanske göra något vettigt. Snart middag. Mums.
Vet att dagens inlägg blev psyko, men jag går typ på adrenalin. Sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...