tisdag 5 februari 2008

Semeldag

Då är det fettisdag. Semlor till hela bunten! Oj, förlåt. Sockerrush ;) Hur som haver så får man äta semlor mandelmassa <3. Jag vet, jag är inte hälsosam, but who cares?
Ikväll så blir det att se Gossip Girl, hämta ut paket, mer semlor, och träna. Eller nåt liknande iaf. Får se hur bra det går. Träningen alltså.
Skulle egentligen ha hämtat ut mitt paket igår, men jag orkade inte. Så ikväll får man typ arrangera fynden snyggt och ta kort och lägga ut ;) Men det tar nog ett år innan det blir gjort xD
Lunchen idag kommer att vara helt upfuckad. Jag menar , bruna bönor och fläsk. Kom igen? Ingen 'normal' männska äter väl det? Elller...? Vilken tur att det blir semlor till fikat :] Annars hade jag typ dött.
Så nu är det bara typ 40 min kvar till lunch och x antal timmar kvar till fikat längta.
Jag får träna bort alla semlor sen, men det är senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...