onsdag 20 februari 2008

Våren

Ok, det är inte direkt vår här. Inte ens nära. Men jag längtar snart ihjäl mig. Men en sak är då saker, solen är uppe längre än tidigare. Eller så kan man säga att solen överhuvudtaget är uppe. För det är inte alltid den brukar vara det.
Men det var inte årstiden jag ville skriva om. Nej, utan shoppingen. Jag vet att jag chockade en massa folk där. Verkligen. Speciellt dom i min klass. Nejmen nu tappar jag tråden igen. Sorry.
Våren = mer sol = mer färger. Vilket är helt underbart eftersom att jag älskar färg. Så till min stora lycka är färgglada väskor väldigt inne. Och bara färg i allmänhet. Så nu blir det å rensa i väsksamlingen. Det som inte duger till nåt. Får typ säljas. Det blir nog bra.
Så nu snart då snön har tinat bort, eller iaf börjat försvinna (snön brukar vara borta kring maj nån gång, kanske tidigare om man har tur) så ska man börja använda mer färg. Kärlek till färg! Och våren! Äh, sommaren är bara bättre än vintern ;) Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...