måndag 31 mars 2008

Back to school...

Gomorgon till er som faktiskt är vakna nu. Lite cred till er. Men jag kan verkligen förstå dom som sover nu. Jag hade gärna gjort det. Jag kunde bara inte somna igår. Inte roligt alls. Låg uppe tills efter ett någon gång och läste Jävulen Bär Prada. Har nästan hunnit läsa ut den. Men det är inte första gången ;)
Så nu när jag skulle vakna jättetidigt för attstiga upp, var jag inte så pepp på det. Det är jag inte nu heller för den delen. Men men, a girls gotta do what a girls gotta do... Så nu ska jag gå ner, äta en riktigt god frukost och sen gå till bussen. Hoppas bara på att vi inte ska gör något alltför drygt i skolan... Det orkar jag inte.
Ha en fortsatt trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...