måndag 10 mars 2008

????

Internet är ju enormt. Gigantiskt. Ja, ni förstår min mening. Nu har jag besökt alla sidor jag brukar vara inne på. Gått in på dem ett par gånger till. Men innehållet har fortfarande inte förändrats. Konstigt eller hur? Så nu har jag supertråkigt. Funderar på att göra lunch eller något liknande. Men sen då? Jag kan ju inte läsa ut hur många böcker som helst under en vecka. Kan kan jag ju. Men det kan ju inte vara hälsosamt. Jag skulle ju alltid kunna spela lite meningslösa spel på internet. Men det blir ju så fort tråkigt.
Om jag får för mig att kolla på olika klädhemsidor så vill jag bara ha en massa. Det är inte nå bra det heller. Tusan också.
Om nu internet är så enormt, varför har jag då inget att göra?

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...