fredag 14 mars 2008

Fredag

Ja, äntligen fredag. Jag har längtat livet ur mig. Har arbetat riktigt hårt den här veckan så nu har jag verkligen förtjänat lite vila. Men nästa vecka är ju dock inte så lång, går halvdag på torsdan. Härligt.
Fick sluta lite tidigare, men jag var ju där inte så länge. Idag blev det en ritkigt kortdag pga Ungdomsfullmäktige. Jag jobbade från ett till strax innan fyra. Härligt.
Jag och Ricke for till en person som hade en skällande hund. En schäfer. Riktigt fin hund. + att personen hade två lång håriga katter. Dammtussarna var enorma (JEnisPenis skeppsråttor får ta å passa sig). Jag kände efter en stund hur det började svida ovh klia i ögonen och i gommen. Inte kul alls. Inte nå bra tecken va? Aja... Det verkar vara något som jag for leva med. Får typ be mamma att hon ska följa mig och göra ett allergitest. Kan ju vara bra att veta vad man inte riktigt tål. Men katter vet jag, kor verkar också vara något jag inte tål, hundar kanske och hästar lite grann. Om det finns en gud så kan den* inte gilla mig.
När vi kom tillbaka till stan så fick jag sluta. Jag träffade då på Stoltz och Marris som jag och Simon skulle äta middag med. Blev Dallas i ritkig Naturbruksanda. Det var jättemysigt att träffa folk från skolan. Jag saknar den ju nästan.
Men nu ska jag typ gå och lägga mig. Eller kanske snart. Eller om ett tag. Aja... Jag ska då gå bort ifrån datorn en stund.
*Jag gillar inte att skriva att gud är en han, tänk om den inte är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...