söndag 2 mars 2008

Jumper

Har typ precis kommit hem ifrån bion. Jag, Simon och John for och såg Jumper. Vi skulle sitta i den lilla salongen. Medans vi väntade på att få gå in hörde jag en röst som jag kände igen. Det lät som Andreas i min klass, men ajg var inte säker på att det var han. Så när jag skulle sätta mig hörde jag än en gång Andreas röst. Jag tittade bakåt och såg att han satt där. Jag menar, vad är oddsen att jag ska lyckas träffa en från min klass (vi är 8 pers), en söndag på bion i den lilla salongen? Inte stor.
MEn hur som haver. Filmen var bra. Lite smågullig osv, men bra ändå. Slutet var ändå bäst. Önskar verkligen att Simon hade sådana krafter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...