måndag 17 mars 2008

Mer crap

Hade äntligen fått lite hopp om våren. Det har varit soligt ute och slaskigt värre ett tag nu. Så jag tänkte japp äntligen är våren kommen. Men icke. Jag borde ha anat oråd igår kväll då det var hela -6 grader ute. Så när jag vaknade imorse snöade det. Crap. Lite grann. Men ändå. Så nu sitter jag vid min arbetsplats å ser ut. Det har blivit mindre snö men ändå rättså mycket. Dubbel crap. Så våren är inte här riktigt än, men snart. Förhoppningsvis. Jag vill ju börja använda 'vanliga' skor (läs Conversen), inte behöva se ut som en annan uppstoppad gris när jag ska gå ut. Nä, så jag får nog frotsätta gå i mina vinterkläder ett tag till. Men hoppas jag på starka vindar som blåser snömolnen iväg och låter solen titta fram så snön försvinner och inte kommer igen förrän i oktober. Typ. Men än så länge crap.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...