tisdag 11 mars 2008

Min första apudag

Det blev inte så farligt som jag trode det skulle bli. Dock så skulle typ halva stans fjortis elit hoppa på samma buss som mig. Men men, det finns inget jag kan göra åt saken.
Min handledare var riktigt trevlig. Vi började med att gå igenom vad en miljöinspektör gör för något. Sedan efter elva så åkte vi till Bygdsiljum för att göra ett besök. Det gick superbra. Vi åt lunch där på anläggningen. Disskuterade husets byggnad osv. Sen så fick jag skjuts hem. Klev in genom dörren strax efter ett. Inte sån farlig första dag va? Imorgon blir det dock lite värre. Tror jag. Då ska jag på möte med fritidskontoret. Åtta på morgonen. Hm.. Det kommer nog att gå bra.
Hoppas jag får sluta liite tidigare imorgon med. Nog för att jag hade kul. MEn det är alltid lite skönt att få sluta tidigare.
IDag så är det ju då tisdag. För tillfället är det reklam. OCh det flesta kan väl gissa vad jag ser på. Joo Gossip Girl. Underbar tvserie.
Ni vet den där mobilreklamen då dom sjunger Depeche Mode Enjoy the Silence, tjejen på gungan har bra röst. Ja, bara så ni vet.
Dagens låt : Depeche Mode Enjoy the Silence

2 kommentarer:

  1. Nä nu har du väl lite fel, Lacuna Coil - Enjoy the silence :}

    SvaraRadera
  2. neej jenna.. det är bara du som tycker så ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...