söndag 16 mars 2008

Nattinatt

Tänkte bara säga godnatt. Nu är jag riktgt sömnig. Imorgon blir det å stiga upp tidigt. Får se om jag hinner med ett eller annat inlägg då. Men det tror jag nog.
Då blir det sista apu-veckan. Lite sorgligt. Men men. Sen så blir det påsklov. Äntligen. + Att jag kommer få min nya mobil. Så nu kommer det säkert hamna en massa meningslösa bilder här. Händer nåt mer spännande i veckan? Jo, min pappa, farmor och farfar kommer till hit. Superkul. Då blir det mittuteiingenstans under påsklovet. Så vi får se hur det blir med bloggandet då.... Hm... Det löser sig nog. Men nu måste jag sova så jag är utvilad imorgon. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...