söndag 16 mars 2008

Nytt utseende

Så, då har man fixat ett nytt utseende på bloggen. Blev typ nöjd. Får se när jag fixar om den igen. Blev lite väl kantig, men men.
Det händer typ aldrig att jag läser nyhetstidningar. Eller bara ibland. Men då är det serierna som jag är ute efter. Aftonbladet.se har en rolig serie. Den danska serien Wulffmorgenthaler. Den är helt underbar och har världens sjukaste humor. Verkligen. Passar mig perfekt.
Men idag bläddrade jag faktiskt lite mer på Aftonbladetshemsida. Då hittade jag åt den här artikel: http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2062963.ab . Helt sjukt. Jag vill också kunna tjäna en massa pengar på min blogg. Men då är det typ 5 personer som läser den. Så det kändes inte direkt det värdaste att skaffa annonsörer. Otur. Men det måste finnas något annat sätt att tjäna pengar på? Som att jobba. Men det här med blogga är ju kul. Verkligen.
Oj... Nu tappade jag bort mig. Kollade in tjejernas bloggar... Lite mer high-tech än min. Men men... Men nu ska jag fortsätta läsa ;) Sen så blir det nog Parlamentet ikväll + lite meningslöst spelande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...