onsdag 19 mars 2008

Onsdag

Jag sov ju då hos pojken igår, så det blev upp tidigt med bussen. Vilket var väldigt onödigt med tanke på att jag börjar halv tio. Aja... Men jag har typ löst mitt tidsfördriv ;) Åkte bla med en av lokalbussarna ett varv. Riktigt kul. Säger vi som. Och sen så fick jag träffa JenisPenis = LYCKA. Var aslängesen vi träffades. Men det blir å ta igen under lovet ;)
Nu har det iaf slutat snöa, nu väntar jag bara på att sola ska titta upp. Nog för att det är lite mulet just nu, men snart blir det nog bättre.
Imorgon så är det sista dagen här på miljökontoret. LIte sorgligt. Det har ju varit kul här. Fått uppleva en massa. Men hursom haver, sista arbetsdagen = lov. Så är det. Och lovet innebär shopping. Det är som en oskriven regel. Men roligast av allt är ju ändå att min pappa, farmor och farfar kommer förbi. Ska bli riktigt myspysigt.
Jaha... Då har jag en timma kvar. Nåt tips vad jag kan göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...