lördag 29 mars 2008

Påsknytt

Nu har jag äntligen fixat lite bilder på det som jag har köpt och fått nu under påsken. Kommer även lägga upp bilder på det som jag köpte igår och en fin bild på JenisPenis då vi var på stan igår ;)





JenisPenis provar skinnjacka inne på Cubus






Mina nya saker ;)
Skinnjackan är från Hard Rock Café i Köpenhamn, påskägget från Lindt, jeans från Lindex, rosa mobil från Telia, solglasögon har jag fått, mascara från Maybeline och blocket är från Gallerix.




Riktigt härligt påsklov måste jag då säga. Är grymt nöjd med allt.
Sen så har jag fått en grå klänning som är köpt på Indiska. Dock så fastnade den inte på bild för att jag har den på mig.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...