söndag 30 mars 2008

Södag

Söndagar är seriöst veckans tråkigaste dag. Jag gör då inget annat än sover, typ. Visst jag försökte göra sit-ups på pilates bollen (älsklingen vet hur det gick) + att jag fick för mig att cykla på träningscykeln. Puh. Gick verkligen inte bra. Så nu funderar jag på att gå den heela långa vägen till Simon. Eller om jag ska bara sitta här... Hmm..
Så imorgon börjar skolan om. Fråga mig inte varför men jag planerar typ vad jag ska ha på mig. Jag vet att jag är helt onödig, men ändå. Det blir då ny jeansen, skinnjackan och nån t-shirt. Lite så där halv chill som jag brukar. Men just nu känns garderoben helt tom, men den är rättså över full av kläder, väskor och skor... Men studiebdraget kommer ju imorgon, då blir det att skaffa sig en ny, snygg överdel. Eller var det på tisdag? Crap... Då är det ju Polen-möte. Går nog att få ihop det. Typ middag på stan. Får se hur jag löser det... Tur dock att det inte är nå Gossip, för jag missar isådanafall det...

Min (nästan) överfulla garderob.
Högst upp ligger väskor som jag inte använder så ofta,
i översta facket ligger mina över delar, under den finns byxorna, sen är det övrig och sist skorna. Kläderna som fått äran att bli upphängda fick inte plats någon annanstans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...