lördag 29 mars 2008

Tills på måndag ;)

På måndag får jag ju studiebidraget. Det har varit efterlängtat ;) Dock så tycker jag att det var lite dålig planering, jeg menar lovet är ju över då? Men men... Så på tisdag blir det nog att 'missa' första bussen hem, gå en halvtimma på stan med JenisPenis och älsklingen och förhoppningsvis hitta nån snygg t-shirt eller liknande. Nog för att jag just fått en klänning, men jag behöver faktiskt mera vårkläder. Faktiskt.
Så nu ska jag surfa igenom de butiker vi har här för att se över vad som är nytt, men sen så kan man ju alltid hitta nåt på rean som inte finns på deras hemsida. Ha det så mysigt ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...