onsdag 2 april 2008

Duktig flicka

Så därja. Nu har jag nästan skrivit klart arbetet. Tog lite tid, men men. Imorgon på morgonen blir det att knapra ihop en snygg power point. Eller en ihop slafsad, vilket som.
Förrutom att jag hr varit en liten geek så har jag även blivit svensk. Ni som inte visste om det så har jag varit norska i hela mitt liv fram tills idag. Känns konstigt men ändå inte... Men nu vet ni då det. Så nu är nästa steg att söka pass. Hoppas att det går fort och smärtfritt ;) Nu svamlar jag på alldeles för mycket = trött. Ska gå och lägga mig alldeles strax. Måste bara ta bort sminket... Så godnatt på er.

1 kommentar:

  1. Nu kan jag ju inte säga att den enda som passar in på "svenska" standarden dvs blond, blåögd, stora bröst och lång är norsk :( Men nu har vi ännu mer gemensamt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...