fredag 4 april 2008

Fredag

Äntligen fredag. Så jag har längtat. I övrigt mår jag bra. Har lite mosade fötter. Det var tydligen inte så bra att använda dem... Dom kan ha varit en storlek för små, vilket inte alls är så bra. Men men. Det blir att använda andra skor sen.
Hade en lekton idag, matte. Det kanske inte låter så farligt, men den elktionen är i tre timmar. Vilket är mindre kul. Jag tror att jag har nött sönder radiofunktionen snart på min nya mobil. Vilket inte alls är bra.
Snart bär det iväg till älsklingen. Såklart ska jag ha med mig datorn, och det finns internet där. Så jag kommer att skriva ett eller annat inlägg lite då och då.
Men nu måste jag börja packa och sånt.
Jajustja... Dag ett utan smink gick superbra. Jag ser ut som ett vilset spöke, men ändå.

1 kommentar:

  1. Ett helt underbart fint spöke iallafall!
    Körkorts teorin var HEMSK idag!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...