fredag 18 april 2008

Fredag

Nu äntligen är det helg!
Satt och räknade matte idag i typ 2,5 timmar. Riktigt bra. Sen så hade vi en meningslös mentorträff som vanligt. Och sedan blev det bussen mot staan. Vilket typ var det bästa.
Eftersom att det var riktigt vårväder idag, blev det lite vårigare kläder. Mina nya jeans, klänningen/tunikan från Indiska, en vit långärmad under klänningen/tunikan, rosa Converses, svarta jacka och min stoora svarta väska. Riktigt trevlig outfit. Jag och älsklingen sprang (typ) direkt till Gina och köpte jackan. Dock så blev det den blåa istället för den svarta,. men men.
Sen ikväll så var vi med John. Det blev att se på film, Sjätte Sinnet, spela Wii. Och det värsta är typ att jag var bättre än killarna i ett spel dom borde ha mer erfarenhet av. I övrigt säger jag bara att Raving Rabbids - kaninerna är helt underbara. Men nu blir det godnatt ifrån mig. Blir att sova lääänge imorrn. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...