måndag 28 april 2008

Helgen

Ja nu så har man kommit hem från Fällfors. Jag gjorde inte så mycket där. Låg mest bara och läste eller såg på tv. Så så mycket spännande har inte hänt.
Ifredags såg vi på Constantine, eller iaf det som var kvar. Lördagen såg jag också på film, Mars attacks! och The League. Mars attacks är riktigt rolig, dock så fick min syster mardrömmar hur länge som helst efter att ha sett den. Och The League. Ja vad kan jag säga om den? Jag gillar filmen med dess karaktärer och sen är det inte så mycket mer. Såg dock bara till scenen då dom ska fara iväg med Kapten Nemos båt.

"What are you?
- I'm complicated."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...