fredag 11 april 2008

Kvällen

Hahaha... Den här kvällen har gett många fina minnen. Jag kan ju ta det från början? Jo, vi skulle först få skjuts utav mammas sambo intill stan för att hämta ut billjetterna, men då blev det att vi åkte buss istället. Det var nog stressigt för jag hade fyra minuter på att ta mig dit... Men när jag väl var framme fick jag vänta en jätteliten stund. Så att så farligt var det inte. När vi väl var i stan gick vi och först tog ut pengar. Sen väntade vi på att Stoltz och Marris skulle komma så att vi kunde hämta ut billjetterna. Jag sickade x antal panik sms till Stoltz så att han blev jättestressad. Hehe... Då min Simon hade betalat för billjetterna började han gå därifrån. Då ropade kassörskan efter honom. Han hade lyckats glömma att ta billjetterna. Skickligt säger jag bara. Sen gick vi på Max och köpte varsin milkshake. Jordgubbssmaken är defentivt bäst. Tillbaks till bion. Reklamen hade börjat och vi letade efter våra platser. Vi hade fått ett rättså stort gäng bakom oss. När vi hade satt oss till rätta kände jag hur jag blev blöt i håret och en massa skratt. Då var det nån smartjävel som hade skakat en läskflaska och sedan öppnat den. Vi tror att den hade panikdruckit och allt for ut igenom näsan och på oss. Marris klarade sig, Stoltz fick lite grann på sig, jag fick lite i håret och på jackan, John mest på byxorna, men Simon stackaren satt framför personen som öppnade flaskan och fick typ allt på sig. Det var då typsikt. Och sen så bad inte ens dom om ursäkt. Något fräcka. Inte ett ord fick vi från dem, bara en massa skratt. Aja. Filmen var dock superrolig. Spårade som fan. Sen när vi började gå mot Stoltz bil så undrar Marris om inte Stoltz hade glömt något. Han hade glömt att stänga av billyktorna så bilen hade typ inte nå batteri kvar. Turligt nog fick vi hjälp av några som skulle fara just.
Så det här var verkligen en kväll att minnas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...