lördag 19 april 2008

Lördag

Äntligen är det vår. Eller det har det ju varit i ett par dagar, men det har inte snöta på länge. Lycka. Och bara därför kommer det bli världens snöoväder senare idag. Aja.
Är hemma heelt själv, alltså utan älsklingen. Han sitter hund och barnavkt. Stackare. Barnen är inte uppfostrade alls (typ) och hunden var värre. Så nu skiter jag nog i både hundar och barn för ett bra tag fram över. Verkligen.
Sen så måste jag nog plocka undan lite inför ikväll. Måste höra med syrran om hon skulle han pyjamasparty, för då måste vi vara hos Simon och se på film. Äh, det löser sig.
Jag stortrivs med min nya jackan. En massa kärlek till den.
Sen så har jag 100 kr på mitt konto. Så frågan är, ska jag köpa läppbalsam från The Body Shop och stödja deras och MTVs kampanj mot AIDS eller ska jag köpa Doves nya BUS- bodylotion? Eller båda? Får se vad jag gör. Stan en dag (typ måndag) blir bra. Det är som halvdag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...