onsdag 23 april 2008

Onsdag

Hel underlig dag, verkligen. Imorse tog älsklingen en tidig buss intill stan för att hinna till sin övningskörningslektion som började klockan sju... Den gick tydligen bra, men han kan ha plockat med sig en stolpe.
Och jag är på bättringsvägen, yay till mig. Helt underbart. Klassen ska tydligen ha frågat efter mig, är det bra eller dåligt? Det var iaf chockande för mig, trodde inte att dom brydde sig... Men tji fick jag.
Jag har även ringt om sommarjobbet. Behövde ju veta när jag ska börja, är ju bra. Så då var det fixat. Jag ska börja jobba där den 8 juni och sluta någon gång mellan 15-20 augusti. Så då vet ni när ni ska komma förbi eller inte.
Just nu kämpar jag emot mitt chaos inne på rummet. Jag vill att det ska bli lite mer vårstädat där. Så egentligen borde jag städa och inte skriva, men jag kunde bara inte låta bli, är så glad. Men nu ska jag fortsätta surfa på lyckvågen och ta mig an kaoset. Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...