tisdag 29 april 2008

Skolan

Då sitter man i skolan och bloggar. För en gångs skull så är det inte måndag. Haha.
Jag hade tydligen engelska nationella på morgonen. Jga är såå glad att skolan informerar en så man hinner förbereda sig. Men det gick bra ändå. Det var ju lättare än jag trodde att det skulle vara. Ja vad ska man säga PLUGGIS!.
Efter lunch så har jag hjälpt killarna med förberedelserna inför öppet huset. Jga fick hjälpa till med tipsrundan, vilket gick hur bra som helst. Har egentligen slutat nu, men jag har ett möte halvtre jag har tänkt att vara med på.
Efter skolan ska jag hem packa lite saker till ikväll, ska sova hos älsklingen. Får se om jag tar med mig datorn dit så jag kan skriva ett inlägg och kanske lägga in lite bilder. Imorgon bara måste jag ta en massa bilder, jag menar det är ju valborgs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...